Tuesday, December 08, 2015

"What is My First Entry" Challenge - By Bang Jatt

<3 Assalamualaikum <3

Masuk blog Bang Jatt terus nampak cabaran dia... hohoho

Ni Ennor nak sahut cabaran... hiyaaahhh!!!

chewah! hihihihi


Mau tau lebih lanjut pasal cabaran dia ni? Klik itu banner di atas... tu...


Saya Sahut Cabaran... nah ni entri-entri sya... hahahah
Terus terang ni entri2 masa saya punya blog satu sebelum blog tu ada masalah problem sya import kemudian delete dari dunia maya hehehe
1. Entri di atas entri pertama yang buat saya rasa sedih... entri yang sya import dari Ceritasimpangsiur.blog.com. kira mcm entri pertama dlm blog saya la.



2. oke yang ni kisah di sekitar tempat saya kerja...

3.
4.
Entri 3 & 4 tu... entaah la labuk..... tiada bakat tapi mau juga minta puji kasi post entri bikin muntah hijau ni hahahaha

Oke Adeq Izzat @ Jatt... sya sudah sahut cabaran ni.... Hahahaha *kipas kipas diri sambil ketawa ala-ala gengster*

Pesan EpZ : Tiada Lama Tiada Baru... eeehhhh mcam rancangan di RTM la pula hahahah

No comments:

Post a Comment

Komen yang baik2 saja dan mudah difahami...

Sun